Как да направим пари от дома - научи как да печелим от $0...
Sunday, 04.28.2024, 9:32 AM
Site menu

ВНИМАНИЕ
Protected by Copyscape DMCA Copyright Search Сайта е под наблюдение ! Копирането на съдържанието от този сайт се наказва според законите за "авторско право" и от Google. След засичане на копирана информация от този сайт в друг сайт, страницата ще се накаже или бан на сайта. Или всеки притежател на такъв сайт, чрез изследване на IP ще понесе нужните последствия.

Block title

Block title

Login form

Работа с наети реферали

Създайте си сметка в NeoBux от тук.

Първо ще въведа един термин: AVG - което значи среден брой кликове на ден на реферал.
Ето веднага ще си го обясните с пример - ако сте наели един реферал днес, и след пет дена той е направил общо 12 клика, AVG-то му е 12/5 = 2.4
Дефакто AVG = Общ брой кликове на даден реферал / времето (в дни), за което той е бил ваш реферал.
За какво, се питате, ви е това AVG? Ами много просто - за да изчислите по лесно кога губите, печелите или сте на 0 за даден реферал. Ако все още ви е чудно - представете си, че даден реферал днеска цъка 4 пъти, утре не цъка, и в следващите 2 дни цъка и в двата по 4 пъти. Резултат - 4 дни 12 клика, за което просто може да оценим, че ще получим същия резултат ако е цъкал всеки ден по 3 пъти (AVG=3). Фактически AVG разпределя кликанията за пълния брой дни, в които този човек ви е бил реферал. Ако AVG не е цяло число (напълно нормално е да не е цяло число), да речем ако е 2.4, както се досещате той физически няма как да цъкне по 2.4 пъти на ден, просто като средна стойност той цъка толкова дневно.

 

 

Първи инструмент за контрол:

 

На страницата със вашите реферали, това са графите на таблицата - Referral е ID-то на вашия реферал. Referral since - тази графа показва от коя дата ви е реферал този човек. Next Payment - тази графа въпреки това което пише, чисто и просто показва кога изтича периода на наема за съответния реферал. Last click - тази графа показва, на коя дата запоследно е имал кликове този реферал, като по този начин могат да се установят дните на неактивност. Clicks - както вече се досещате показва сумарния брой кликове на този реферал и Avg. е въпросното AVG.Естествено, цъкайки върху тези тагове, може да подреждате вашите реферали както желаете.

Втори инструмент за контрол:

 

 

 Този слайдер ви позволява да оцветявате цялото поле на всеки един реферал в съответния цвят - червено, жълто или зелено - в зависимост от AVG-то. Тук даже и ви улеснявам - тази комбиняция 1.7 и 3.2 върши прекрасна работа на standard потребителите, с червено са тези които цъкат толкова рядко, че с изкараните пари, не могат да си покрият това което сте платили за тях - а именно 25 цента за 30 дни (ако имате под 250 реферала и сте стандартен) / 30 дни (дотук получавате колко ви отива на ден за един реферал) * броя на дните. A 3.2 е ако освен тази сума от преди малко, с изкараните пари рефералите да са си покрили и парите, които сте платили и за AutoPay (фактически тези със зеленото, работят без да им плащате).
 

Трети инструмент за контрол:

 

Фона на редовете (червен, жълт или зелен) е това за което ви говорех преди малко - сортирането по AVG. А сега щя обясня за флаговете. По подразбиране всички флагове (на всички реферали флаговете) са бели. Вие можете да ги оцветите в червено, оранжево, жълто, зелено илисиньо. Защо да го правите - ами не знам, всеки може така да си отбелязва, че определен реферал се държи по определен начин (под държи имам в предвид колко цъка, често ли цъка и така нататък)

 

Бутони за селектиране на реферали отговарящи на определен критерий:

Трите кръгли бутона селектират рефералите със съответния цвят определен от слайдера за AVG. С Check box-а можете да селектирате всички реферали. Отделно от това срещу всеки реферал има check box и така може да изберете точно които вие желаете.

 

Флаг филтър:

Това ще остави на вашия екран само рефералите, които вие сте маркирали със съответния филтър.

Заключване и рециклиране:

 

Срещу всеки реферал има три бутона. Стрелките са за рециклиране, Катинара е за заключване - това не позволява на системата автоматично да рециклира даден реферал след 14 дни неактивност. Да речем някой реферал виждате че е страшно активен, но изведнъж спира да цъка след да кажем 3 месеца редовно цъкане. Препоръчително е да го заключите, за да не се рециклира такъв ценен кадър, защото може би е отишъл на почивка или има изпит или кой знае защо. Особено ако имате щастието този реферал да е златен потребител и да ви цъка по 9 реклами на ден, бъдете сигурни, че не е спрял да цъка без причина. Е точно за тези случаи се използва катинарчето. Check box-a е вече както обясних, за ръчно селектиране на реферали. Със Lock Filter-a на екрана ви остават само тези реферали, които сте заключили (просто едно улеснение да не ги търсите).

 

Бутон за AutoPay:


Мисля че няма нужда да казвам за какво е. Само не забравяйте, щом е включен, той се отнася за всички реферали, не може да избирате за кои да е включен и за кои не.

 

Dropdown меню, което ви дава възможност да укажете колко реферала да ви се показват на една страница (като имате над 100 реферала вече не се показват само на 1 страница):

Ако сте с някой от Golden пакетите можете и по повече от 100. Ако сте стандартен или обикновен Golden потребител макс е 100.

 
 

 

Последните 2 бутона:

Първият Бутон ви отваря много удобна страница от която можете да обновявате периода на наем реферали с определено оставащо време. Другият начин да подновите определени реферали е следният: маркирате както прецените за добре и има едно dropdown меню най-отдоло на страницата:

Ще ви се появят всичките възможности (за 15,30,60,90,150 и 240 дни и за всеки период ще пише и отстъпката)
Така, да се върнем на предната картинка - Вторият бутон се казва Export List. Той е за по-напреднали потребители, от гледна точка на това че той записва данните за абсолютно всички ваши реферали в следния формат
ID, YYYYMMDD (от коя дата ви е реферал), YYYYMMDD (на коя дата му е последния клик), Общ брой кликове. И така за всеки един реферал по 4 записа. Този текстов файл от там нататък какво ще го правите е ваша работа. Най-логичното решение е да си създадете Microsoft Excel Spreadsheet (документ на Excel), да направите таблица както на вас ви харесва, с полета които пресмятат точно каквото вие искате. Използвайте този бутон (Export List) на воля, само имайте в предвид, че можете да го теглите 1 път на ден.

 

Самия факт, че сайта ви предоставя толкова много начини за контрол и толкова много и детайлни графики и статистики (графиките ги имаше в друг пост),е още едно доказателство в подкрепа на тезата, че NeoBux реално плаща и не е scam (така се наричат сайтовете, които не правят това, което са обещали - най-често други PTC сайтове). Ако се чудите какво имам в предвид - ами ето какво: ако сайтът нямаше за намерение да плаща (а само да взима пари от хората за купуване на реферали и ъпгрейдване към златен потребител), нямаше да са предоставени на потребителите толкова много инструменти и способи за контрол, които дефакто са създадени в името на доброто менажиране на рефералите, които - от гледна точка на сайта - играят единсветно ролята на стимул вие да продължавате да цъкате и то " тяхното си въри" - сайтът така или иначе си получава пари от рекламодателите и плаща по-малко на вас, даже и плюс парите, които получавате от рефералите.
Създайте си сметка в NeoBux от тук.

Copyright MyCorp © 2024
Free web hostinguCoz