| Работа с наети реферали
Първо ще въведа един термин: AVG - което значи среден брой кликове на ден на реферал.
Ето веднага ще си го обясните с пример - ако сте наели един реферал днес, и след пет дена той е направил общо 12 клика, AVG-то му е 12/5 = 2.4
Дефакто AVG = Общ брой кликове на даден реферал / времето (в дни), за което той е бил ваш реферал.
За какво, се питате, ви е това AVG? Ами много просто - за да изчислите по лесно кога губите, печелите или сте на 0 за даден реферал. Ако все още ви е чудно - представете си, че даден реферал днеска цъка 4 пъти, утре не цъка, и в следващите 2 дни цъка и в двата по 4 пъти. Резултат - 4 дни 12 клика, за което просто може да оценим, че ще получим същия резултат ако е цъкал всеки ден по 3 пъти (AVG=3). Фактически AVG разпределя кликанията за пълния брой дни, в които този човек ви е бил реферал. Ако AVG не е цяло число (напълно нормално е да не е цяло число), да речем ако е 2.4, както се досещате той физически няма как да цъкне по 2.4 пъти на ден, просто като средна стойност той цъка толкова дневно.
Първи инструмент за контрол:
На страницата със вашите реферали, това са графите на таблицата - Referral е ID-то на вашия реферал. Referral since - тази графа показва от коя дата ви е реферал този човек. Next Payment - тази графа въпреки това което пише, чисто и просто показва кога изтича периода на наема за съответния реферал. Last click - тази графа показва, на коя дата запоследно е имал кликове този реферал, като по този начин могат да се установят дните на неактивност. Clicks - както вече се досещате показва сумарния брой кликове на този реферал и Avg. е въпросното AVG.Естествено, цъкайки върху тези тагове, може да подреждате вашите реферали както желаете.
Втори инструмент за контрол:
Този слайдер ви позволява да оцветявате цялото поле на всеки един реферал в съответния цвят - червено, жълто или зелено - в зависимост от AVG-то. Тук даже и ви улеснявам - тази комбиняция 1.7 и 3.2 върши прекрасна работа на standard потребителите, с червено са тези които цъкат толкова рядко, че с изкараните пари, не могат да си покрият това което сте платили за тях - а именно 25 цента за 30 дни (ако имате под 250 реферала и сте стандартен) / 30 дни (дотук получавате колко ви отива на ден за един реферал) * броя на дните. A 3.2 е ако освен тази сума от преди малко, с изкараните пари рефералите да са си покрили и парите, които сте платили и за AutoPay (фактически тези със зеленото, работят без да им плащате).
Трети инструмент за контрол:
Фона на редовете (червен, жълт или зелен) е това за което ви говорех преди малко - сортирането по AVG. А сега щя обясня за флаговете. По подразбиране всички флагове (на всички реферали флаговете) са бели. Вие можете да ги оцветите в червено, оранжево, жълто, зелено илисиньо. Защо да го правите - ами не знам, всеки може така да си отбелязва, че определен реферал се държи по определен начин (под държи имам в предвид колко цъка, често ли цъка и така нататък)
Бутони за селектиране на реферали отговарящи на определен критерий:
Трите кръгли бутона селектират рефералите със съответния цвят определен от слайдера за AVG. С Check box-а можете да селектирате всички реферали. Отделно от това срещу всеки реферал има check box и така може да изберете точно които вие желаете.
Флаг филтър:
Това ще остави на вашия екран само рефералите, които вие сте маркирали със съответния филтър.
Заключване и рециклиране:
Срещу всеки реферал има три бутона. Стрелките са за рециклиране, Катинара е за заключване - това не позволява на системата автоматично да рециклира даден реферал след 14 дни неактивност. Да речем някой реферал виждате че е страшно активен, но изведнъж спира да цъка след да кажем 3 месеца редовно цъкане. Препоръчително е да го заключите, за да не се рециклира такъв ценен кадър, защото може би е отишъл на почивка или има изпит или кой знае защо. Особено ако имате щастието този реферал да е златен потребител и да ви цъка по 9 реклами на ден, бъдете сигурни, че не е спрял да цъка без причина. Е точно за тези случаи се използва катинарчето. Check box-a е вече както обясних, за ръчно селектиране на реферали. Със Lock Filter-a на екрана ви остават само тези реферали, които сте заключили (просто едно улеснение да не ги търсите).
Бутон за AutoPay:
Мисля че няма нужда да казвам за какво е. Само не забравяйте, щом е включен, той се отнася за всички реферали, не може да избирате за кои да е включен и за кои не.
Dropdown меню, което ви дава възможност да укажете колко реферала да ви се показват на една страница (като имате над 100 реферала вече не се показват само на 1 страница):
Ако сте с някой от Golden пакетите можете и по повече от 100. Ако сте стандартен или обикновен Golden потребител макс е 100.
Последните 2 бутона:
Първият Бутон ви отваря много удобна страница от която можете да обновявате периода на наем реферали с определено оставащо време. Другият начин да подновите определени реферали е следният: маркирате както прецените за добре и има едно dropdown меню най-отдоло на страницата:
Ще ви се появят всичките възможности (за 15,30,60,90,150 и 240 дни и за всеки период ще пише и отстъпката)
Така, да се върнем на предната картинка - Вторият бутон се казва Export List. Той е за по-напреднали потребители, от гледна точка на това че той записва данните за абсолютно всички ваши реферали в следния формат
ID, YYYYMMDD (от коя дата ви е реферал), YYYYMMDD (на коя дата му е последния клик), Общ брой кликове. И така за всеки един реферал по 4 записа. Този текстов файл от там нататък какво ще го правите е ваша работа. Най-логичното решение е да си създадете Microsoft Excel Spreadsheet (документ на Excel), да направите таблица както на вас ви харесва, с полета които пресмятат точно каквото вие искате. Използвайте този бутон (Export List) на воля, само имайте в предвид, че можете да го теглите 1 път на ден.
Самия факт, че сайта ви предоставя толкова много начини за контрол и толкова много и детайлни графики и статистики (графиките ги имаше в друг пост),е още едно доказателство в подкрепа на тезата, че NeoBux реално плаща и не е scam (така се наричат сайтовете, които не правят това, което са обещали - най-често други PTC сайтове). Ако се чудите какво имам в предвид - ами ето какво: ако сайтът нямаше за намерение да плаща (а само да взима пари от хората за купуване на реферали и ъпгрейдване към златен потребител), нямаше да са предоставени на потребителите толкова много инструменти и способи за контрол, които дефакто са създадени в името на доброто менажиране на рефералите, които - от гледна точка на сайта - играят единсветно ролята на стимул вие да продължавате да цъкате и то " тяхното си въри" - сайтът така или иначе си получава пари от рекламодателите и плаща по-малко на вас, даже и плюс парите, които получавате от рефералите.
Създайте си сметка в NeoBux от тук.
| |