Проблеми с достъпа до сайта
Това съобщение означава, че в момента сайта е в ремонт. Пробвайте пак по-късно.
При всякакви други проблеми с отварянето на сайта може да пробвате:
- да изчистите бисквитките на браузера ви
- пробвате с друг браузер (Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrom...)
- опитате отново по-късно
Проблеми с регистрацията.
Това означава, че потребителското име е вече заето. Просто пробвайте отново с друго име (ник) докато не се получи.
Това означава, че сте преписали грешно кода за сигурност от картинката (Verification code). Просто опитайте отново като внимавате да не го сбъркате.
Това означава, че часът и/или датата на вашият компютър са грешни. Сверете часът и датата и рефрешнете страницата (рефрешва се с бутона F5 от клавиатурата) докато съобщението не изчезне.
Проблеми с влизането (вписването) в акаунта
1. Сбъркали сте си потребителското име и/или паролата.
2. Написали сте си паролата и в полето "Secondary password", което трябва да остане празно.
1. Ако сте писали парола в полето "Secondary password" кликнете на "Login" и пробвайте да влезнете отново, като този път оставите полето "Secondary password" празно.
2. Ако сте си сбъркали и забравили паролата кликнете на "recover password" отдясно и попълнете формуляра за да изпратят вашата парола на имейла ви.
Годината на раждане трябва да е същата, която сте писали в полето "Birth year", когато сте се регистрирали в Neobux.
След като натиснете изпрати (send), паролата ще ви бъде изпратена на вашия имейл адрес.
3. Ако сте си забравили потребителското име/ника кликнете на "recover username" отдясно и попълнете формуляра за да ви изпратят потребителското име на вашия имейл:
След като натиснете изпрати (send), потребителското ви име ще бъде изпратено на вашия имейл адрес.
Това означава, че сте преписали грешно кода за сигурност от картинката (Verification code). Просто опитайте отново като внимавате да не го сбъркате.
Проблеми с гледането на рекламите
По правило рекламите могат да се гледат от един IP адрес на всеки 24 часа.
1. Вашият интернет доставчик използва proxy. (един и същ IP адрес за повече от един потребител).
2. Вашият IP адрес е динамичен, тоест вашето IP може да е било нечие друго преди един ден или няколко часа.
3. Използвате незащитен безжичен интернет и някой, близо до вас, го използва, за да влиза и гледа рекламите.
1. Може да потърсите от вашия интернет доставчик уникален IP адрес, с което ще разрешите проблема на 100%.
2. Може да рестартирате модема. (Да изключите кабела, да изчакате 1 минута и да го включите отново).
3. Уверете се, че никой друг не влиза в интернет през вашия рутер. (използвайте силна парола).
Това се случва при бонус рекламите (това са реклами различни от редовните 4 на ден и могат да се появат по всяко време от деня). Съобщението означава, че назначените гледания на рекламата са свършили преди да ви я отчете на вас. Тоест ако рекламодателя е назначил 200 гледания на рекламата и след като вие я изгледате ви покаже това съобщение, значи 200 човека преди вас са изгледали рекламата.
Това се случва с бонус рекламите и означава, че назначените гледания на рекламата са свършили точно преди да я стартирате.